niedziela, 7 sierpnia 2016

CORAL-CLUB POLSKA - 4 PODSTAWOWE KROKI DO ZDROWIA - FILM



Jestem niezależnym dystrybutorem firmy Coral-Club 

Chciałabym zapoznać czytelników mojego bloga z filozofią tej firmy

Filozofia firmy Coral-Club bardzo mi się podoba. Jest przyjazna dla organizmu, środowiska, a jednocześnie skuteczna. Zaczyna się łagodną formą oczyszczania za pomocą magicznej WODY Z PIASKIEM KORALOWYM, która doskonale nawadnia i odkwasza organizm, a potem są inne etapy, ale by sie o nich dowiedzieć, zapraszam do obejrzenia filmu.  


Wiele produktów nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego np ma roślinną żelatynę.  Mam zamiar sporządzić ich listę i przedstawić ją Wam jak najszybciej. 


Zapoznaj się też z innymi postami z działu PRODUKTY CORAL-CLUB 


Coral-Club działa w systemie MLM  i daje możliwości poznania ciekawych ludzi, uzyskania dodatkowego zarobku, a nawet osiągania niezależności finansowej :)   


Jeśli spodobała się Tobie koncepcja firmy i prezentowane produkty, zapraszam do rejestracji za pomocą mojego linku partnerskiego.KTÓRY ZNAJDUJE SIE TUTAJ 


Firma ma zasięg międzynarodowy, więc jeśli mieszkasz za granicą po rejestracji wybierasz sobie kraj i język. Produkty po zamówieniu zostaną dostarczone według zasad obowiązujących tam, gdzie mieszkasz.



jeśli masz pytania dotyczące firmy Coral-Club 
lub chcesz zasięgnąć porady 
napisz korzystając z formularza
 lub zadzwoń do mnie pod nr: 606-941-369. 
Znajdziesz mnie też NA FACEBOOKU