wtorek, 12 lipca 2016

SAŁATKA Z BOBU NA CIEPŁO

przeczytaj TUTAJ dlaczego warto jeść bób latem, kiedy świeży, bo potem będzie tylko mrożony i dużo droższy. Pozostałe składniki zwykle masz w domu :) 

a są to 

  • wspomniany bób 
  • ziemniaki (mniej więcej wagowo tyle samo, co bobu)
  • ogórki kiszone, mniej więcej połowę tyle co bobu 
  • jeśli ktoś chce może dać pomidorka 
  • oliwa z oliwek lub inny olej tłoczony na zimno, np lniany (kwasy Omega 3)
  • sól i pieprz do smaku 
  • koperek, najlepiej  świeży 
Pracy mamy niewiele 
  • ziemniaki obieramy i kroimy w taką kostkę jaką chcemy mieć (ale nie za drobną 
  • gotujemy bób i ziemniaki do miękkości (oczywiście oddzielnie)
  • Ja bobu nie obieram, bo szkoda mi błonnika, ale jeśli ktoś musi to niech obiera 
  • kroimy ogóreczki i ewentualnie pomidorki w kosteczkę 
  • łączymy ładnie wszystkie składniki 
  • doprawiamy, posypujemy koperkiem i skrapiamy oliwą lub lnianym olejem 
i już.... :) 

Mam nadzieję, że inne PRZEPISY również przypadną do gustu

***********
 zapoznaj sie z moją OFERTA i wybierz coś dla siebie. 


jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia