sobota, 12 grudnia 2015

WODA - WIELKA TAJEMNICA ŻYCIA - film



Odkrycie tematu pamięci wody wyjaśnia choćby częściowo zjawiska, które nadal są tajemnicze, a jeszcze do niedawna opisywane były jako placebo, zabobon lub cuda związane z działaniem boskiej siły w sanktuariach całego świata.


Propaguję temat wody, ponieważ ciało człowieka składa sie w 60-90% z wody w zależności od wieku. Każdego dnia generujemy ogromną ilość uczuć i emocji, jesteśmy narażeni na wpływ  środowiska, smogu elektronicznego i emocji generowanych przez inne osoby wokół nas. Dzięki bibliotece i taśmotece Wszechświata, jaką jest internet odnalazłam film emitowany kiedyś przez Platformę Cyfrową N, który został nakręcony jakiś czas temu, a mówił rzeczy, które dla wielu nadal są niepojęte.

Wracając do wody. Jeśli musicie, chociażby z powodów finansowych ograniczyć wydatki na swoje zdrowie (w tym suplementy) do minimum, zachęcam Was do do regularnego stosowania saszetek ze zmikronizowanym piaskiem koralowym, który zamieni wodę z  czajnika w wodę przyjazną Twojemu organizmowi, przeczytasz o niej  TUTAJ. Koszt to mniej niż 3 zł dziennie, czyli niewiele więcej ponad cenę wody mineralnej lub taniego napoju ze sklepu, kilograma jabłek lub drożdżówki. Więcej argumentów dla zadbania o jakość wody, którą pijesz jest w powyższym filmie i  TYM ARTYKULE.
Coral -Club jest firmą międzynarodową. Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz. Możesz zarejestrować sie KORZYSTAJĄC Z MOJEGO LINKU POLECAJACEGO, a potem znajdziemy sposób na to, by produkty przychodziły do Ciebie wszędzie tam, gdzie jesteś. Zawsze możesz do mnie napisać lub zadzwonić.

Jestem dietetykiem przyjaznym wegetarianom, ponieważ stosuję tę dietę od kilkunastu lat. Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz nawiązać współpracę, zapoznaj sie z moją  OFERTĄ

jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia