piątek, 2 grudnia 2016

MÓJ NATURALNY KREM DO TWARZY I DO OPALANIA

Podzielę się z wami moim pomysłem na krem z naturalnym filtrem UV i duża ilością karotenu witaminy E i oczywiście zdrowych tłuszczów. Nadaje sie do opalania i do poprawiania kolorytu cery przez cały rok

Zmieszaj 

  • Rozpuszczony olej kokosowy albo inny olejek bazowy, np argonowy, migdałowy (byle nie parafina, ma być naturalnie) Pamiętajmy by używać sprawdzonych olejków, a każdą nowa mieszankę wypróbować na nadgarstku czy nie uczula Nie wszystkie olejki się lubią łączyć ze sobą. Mi się najbardziej sprawdził kokosowy i masło shea zwykłe z Rossmanna
  • Olejek z nasion marchewki do nabycia w sklepach zielarskich. 
By uzyskać ciecz o mniej więcej kolorze brzoskwinio (może być ciemniejszy lub jaśniejszy), trzeba to sprawdzić ostrożnie, bo u niektórych osób zbyt intensywny może wywołać nienaturalny żółty kolor skóry

Nadaje się do codziennego użytku. Poprawia kolor skóry zima nadając jej delikatny efekt muśnięcia słońcem. 


Jeżeli chodzi o opalanie to efekt jest zależny od karnacji i typu skóry oraz ogólnej tolerancji na słońce. Ja opalam sie na ten olejek od trzech lat nawet w duże upały, ale nie korzystałam z olejku w ciepłych krajach. Opalam się zawsze  na brzoskwiniowy ciepły kolor i moja opalenizna jest trwała. 

UWAGA Olejku z nasion marchewki nie wolno stosować w ciąży


Inną opcją jest zastąpienie olejku z nasion marchewki olejkiem z nasion maliny. Naturalny filtr jest i dużo witamin.  Olejek nie wychodzi w takim brzoskwiniowym kolorze, jest raczej bladoróżowy.  Można go stosować też bez rozcieńczania olejkiem bazowym Również ma filtr UV oraz witaminy i mnóstwo witamin i antyutleniaczy. 

Pamiętajmy by używać sprawdzonych olejków, a każdą nowa mieszankę wypróbować na nadgarstku czy nie uczula Nie wszystkie olejki się lubią łączyć ze sobą. Mi się najbardziej sprawdził kokosowy + marchewkowy lub do tego malina i masło shea zwykłe z Rossmanna + marchewkowy (mimo stałej konsystencji dają sie zmieszać) 

Tanio zdrowo naturalnie :) 



zapraszam na moje porady dietetyczne oraz sesje metodą  ThetaHealing
  • zadzwoń lub napisz korzystając z formularza kontaktowego 
  • możesz skorzystać z terminarza DietDlctor online - u góry po prawej stronie 
  • odwiedź moją VegeDietetyka na facebooku

jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia