niedziela, 29 stycznia 2017

FALE MÓZGOWE - MOC DZIAŁANIA FAL THETA - film



Być może słyszeliście o metodzie ThetaHealing oraz o kursach tej metody prowadzonych przez Mariannę Bartke. Ja również chciałabym serdecznie zarekomendować te kursy i tę metodę, bo miałam wielki zaszczyt i przyjemność brać w nich udział. Ukończyłam wiele kursów i mogę sie tą metodą posługiwać w pracy z klientem robiąc sesje również 


Spieszę podzielić sie z Wami odrobiną informacji o tym, co mnie do tego skłoniło i mam nadzieje ze wielu z Was pomysł zapoznania się z Thetahealing przypadnie do gustu. 


Jak juz wielokrotnie pisałam i możecie sobie poczytać w zakładce: "O MNIE", jestem psychodietetykiem. Wcześniej przez wiele lat pracowałam z ludźmi jako masażystka i gromadziłam wiedzę holistyczną. W  1998r  przestałam jeść zwierzęta i zainteresowania zdrowiem ciała i ducha jeszcze sie pogłębiły. Studia psychodietetyki były podsumowaniem i uwieńczeniem pewnego długiego etapu mojej edukacji, która najprawdopodobniej nigdy sie nie skończy.  


Wiedzy psychologicznej, zdrowotnej i duchowej jest wszędzie pełno, każdy może znaleźć coś dla siebie. Może nawet jest w tym pewien spory chaos oraz wiele nadinterpretacji i niedomówień., dlatego trzeba starannie oglądać każdą informację i wybierać to, co na ten moment jest najlepsze. Metody alternatywne mieszaja sie z naukowymi, a tak naprawdę nauka już od dawna potwierdza to, co ludzie wiedzieli setki, tysiące lat tamu. Obecnie ma do tego narzędzia, ale mimo wszystko nadal nie umie ani nazwać, ani opisać wielu zjawisk, neguje je, nie rozumiejąc ich tak naprawdę ich istoty. 


O moim stosunku do wiedzy alternatywnej i jej wpływie na współczesną naukę napiszę niebawem, teraz skupię się na metodzie "Thetahealing by Vianna Stibal"


Metoda uczy posługiwania sie zasobami fal, jakie generuje nasz mózg. O tyle, o ile zalety fal alfa już rozpropagowano choćby przez kursy metody Silwy oraz innych ułatwiających zapamiętywanie i koncentrację, fale theta jeszcze nie są tak powszechnie docenione. 


Stosując metodę Thetahealing można przyspieszy swój rozwój wewnętrzny, intuicję, wpłynąć na swoje zdrowie, pozbyć sie szkodliwych programów mentalnych i oczywiście nauczyć sie, jak stosować tę metodę do pracy z klientem. 


Zasób wiedzy zależy od stopnia zaawansowania, ale już pierwszy stopień daje nowe narzędzia i często porządkuje wiedzę zdobytą gdzie indziej. Ja mam skończony pierwszy i drugi stopień DNA Thetaheling oraz kurs "Manifestacja Obfitosci" i chętnie korzystam z wiedzy zdobytej na kursach. 

Mimo szerokiego korzystania z wiedzy duchowej, Thetahealing nie jest związany z żadna religią. Odwoluje się również do wiedzy naukowej z zakresu medycyny, psychologii i fizyki kwantowej, co tworzy z tej metody kompletną, uporzadkowaną i głęboką. 


Na kursach Thetahealing panuje ciepła, serdeczna atmosfera. Wyjedziecie z głową pelną nowych wiadomości, przemyśleń i z lekkim sercem. Potem pozostaje już tylko nie rozstawać sie z nowymi umiejętnościami i stosować je dla swoich potrzeb. 


Wszystkich zainteresowanych zapraszam do obejrzenia filmu i do klikania reklamy 'Marianna Bartke Thetahealing Company" lub do odwiedzenia strony www.mariannabartke.com


******** 

jeśli potrzebujesz pomocy vege-dietetyka czyli mojej :), sesji ThetaHealing lub masz pomysł na współpracę, napisz korzystając z formularza kontaktowego lub odwiedź moją stronę VegeDietetyka na facebooku 

jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia