wtorek, 28 lipca 2015

ENERGETYCZNY MASAŻ PROMIENISTO-WIROWY

Powoli, powoli do świadomości przeciętnego człowieka dociera już fakt, że stan zdrowia to nie tylko stan bez choroby, ale również dobrostan fizyczny, psychiczny i społeczny. Powoli dociera też wiedza, która ubrana w nowoczesne szaty, słowa i technologie mówi o tym, że procesy, zachodzące w ciele człowieka nie są jedynie biologicznymi i fizyko-chenicznymi lecz także biolektrycznymi. Nie  zawsze jeszcze da sie je zmierzyć i obliczyć, nie zawsze jeszcze da sie je potwierdzić empirycznie chociaż nauka robi co może, by dobrać się do mądrości przekazywanej przez setki i tysiące lat przez ludzi, którzy bez użycia jakichkolwiek urządzeń potrafili zdiagnozować zdrowie człowieka i innych sił przyrody, a także mieć na nie wpływ.
jest wiele metod pracy z człowiekiem które starają sie dosięgnąć tych tajemnic. Jedni traktują je jako rozrywkę, inni jako placebo a pozostali głęboko wierzą w ich skuteczność. Ja chcę mieć argumenty dla każdej z tych grup, bardzo lubię łamać konwencje i stereotypy
Poniżej znajduje sie link szeroko opisujący wpływ masażu promienisto wirowego na stan fizyczny i psychiczny człowieka. Wiele lat spędziłam wykonując masaże lecznicze w placówkach medycznych a potem ucząc sztuki masażu. Doceniam i propaguję ten masaż, bo ma ogromnie wiele zalet, jest inny niż wszystkie. Jestem jedna z niewielkiej grupy osób, które mają prawo wykonywać ten masaż i uczyć go innych ludzi
PRZECZYTAJ, CO NAPISAŁA NA TEMAT TEGO MASAŻU JEGO ODKRYWCZYNI

i jeśli jesteś zainteresowany/a zapraszam do kontaktu. Uzgodnimy, w jaki sposób możemy sie spotkać.
Zapraszam również na moje E-KONSULTACJE dietetyczne oraz sesje ThetaHealing 
kontakt do mnie 

jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia