niedziela, 9 czerwca 2019

POLECAM BLENDER KIELICHOWY Tefal Perfectmix+ BL811D38

to jest mój pierwszy blender kielichowy. Kupiłam go nie po to, by robić tylko zwykłe smoothie, bo to zrobi każdy najtańszy blender, ale by zrobić inne wegańskie smakołyki. Zrobiłam już mleko z nerkowców, z płatków migdałowych, z wiórków kokosowych, ( jak zrobić mleko roślinne przeczytasz TUTAJ ) pastę z soczewicy czerwonej (które zamieniło się w masełko soczewicowe, naleśniki z kaszy gryczanej - przepis TUTAJ ,puree buraczkowe i kilka innych wspaniałości.  Robiłam też  HUMMUS w rożnych odmianach  i inne pasty i mikstury oraz ROŻNE KULKI MOCY  i desery. Tu trzeba jednak uważać, by pasta nie była zbyt twarda lub nie robić jej za dożo na raz

Blender Tefal Perfectmix+ BL811D38 jest prosty w użyciu. Ma czytelny system informowania o prawidłowym podłączeniu i działaniu, czytelny interfejs i sygnalizację świetlną i dźwiękową. Jest stabilny, przyssawki dobrze trzymają się podłoża. Jest wystarczająco ciężki, ale kielich łatwo daje sie odkręcić i zamontować. Trochę hałasuje, ale trudno by nie hałasował przy takiej mocy. Funkcja czyszczenia dosłownie wprawiła mnie w osłupienie, jak po kilku płukaniach czystą niezbyt ciepłą wodą z kranu udaje sie za każdym razem wyczyścić blender idealnie. Woda pięknie podskakuje i wyrzuca z kącików wszystkie resztki miksowanego produktu. 

Na ten moment rewelacja, Takiego blendera szukałam, w dobrej relacji ceny do jakości i funkcjonalności. 

kupiłam mój blender Tefal Perfectmix+ BL811D38
w sklepie internetowym  Euro Agd, Zamówiłam do domu. Link jest  TUTAJ 

Jak najbardziej polecam.

NIE JEST TO ARTYKUŁ SPONSOROWANY, tylko moja własna porada, inicjatywa 

***********
  • jeśli potrzebujesz 
  • porady dietetycznej
  • porady dla gastronomii
  • warsztatów zmiany nawykow żywieniowych 
  • sesji ThetaHealing 
  • lub masz inny pomysł na współpracę 
ZAPOZNAJ SIĘ Z MOJĄ OFERTA, napisz korzystając z formularza kontaktowego lub zadzwoń 606941369


jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia