poniedziałek, 21 września 2020

ZIELONY KOKTAJL Z NASIONKAMI KONOPII

Pomysłów na koktajle nigdy za wiele. 

To jest mój ulubiony koktajl, który piję na śniadanie 

Ostatnio polubiłam produkty konopne: olej i nasiona łuskane. Doceniam ich ogromne właściwości odżywcze. Napiszę o nich oddzielny artykuł 

Taki koktajl jest pożywny. Jest smaczny. Dzięki produktom konopnym ma świetny tłuszcz i bardzo dobre białko. Mimo, ze jest to posiłek w formie płynnej. Jest też zielony odżywczy, dodający energii chlorofil (przeczytasz o nim TUTAJ Koktajl daje poczucie sytości na długo 

Oto składniki na jedną dużą porcje 

lub dwie mniejsze 

  • zimna przegotowana woda - maksymalnie pól litra 
  • łyżka stołowa łuskanych nasion konopi 
  • łyżka oleju konopnego lub innego tłoczonego na zimno 
  • owoc - jabłko, gruszka lub inny sezonowy. Robiłam też z pomidorem, ale wtedy trzeba pominąć słodkie dodatki 
  • pół pęczka natki pietruszki lub dwa liście jarmużu, dwie pałki selera naciowego  ewentualnie inne zieloności 
  • opcjonalnie daktyle do posłodzenia, jeśli potrzeba 

Wszystko miksujemy blenderem na gładką konsystencję i pijmy najlepiej od razu :) Można  się z kimś podzielić

SMACZNEGO :) 

***********

jeśli potrzebujesz porady dietetycznej, sesji thetaheling lub masz pomysł na współpracę 

  • napisz przez formularz kontaktowy
  • zadzwoń do mnie tel 303641369 
  • lub napisz na Messenger, WhatsApp lub poprzez stronę VegeDietetyka na facebooku

jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia