poniedziałek, 12 października 2020

WEGAŃSKI MAJONEZ



Uhonoruję dziś na moim blogu przepis na wegański majonez pochodzący z kanału Vege Tuba.  Długo miałam kłopot z robieniem majonezu wegańskiego i dzięki temu przepisowi oraz mojemu blenderowi kielichowemu  Tefal Perfectmix+ BL811D38.

Podaję składniki
  • 160g mleka sojowego
  • 20g octu jabłkowego
  • 10g soku z cytryny - u mnie był tylko ocet jabłkowy
  • 20g musztardy, np Dijon lub sarebska
  • 1/2 łyżeczki soli
  • sporo świeżo mielonego pieprzu
  • 250 ml oleju - u mnie słonecznikowy
wykonanie
mleko, ocet jabłkowy lub/i sok z cytryny musztardę, sól i pieprz wlać do blendera i zmiksować chwilkę aby się spieniła i następnie powoli dolewać olej nadal mieszając aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji

Majonez jest świetny do sałatek, past do burgerów i na kanapki

Poniżej przedstawiam zdjęcie mojego majonezu

************
Jeśli potrzebujesz 
  • pomocy dietetyka 
  • sesji   THETAHEALING
  • lub masz pomysł na współpracę 
Skontaktuj się ze mną 
  • telefonicznie 60694369 
  • przez formularz kontaktowy 


jeśli podobają Ci sie moje treści, zapraszam do wsparcia